به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
به دلیل تنش های سیاسی و اعلام تظاهرات بزرگ در بانکوک، ممکن است فردا بازی دوستانه تاتنهام و لستر در ورزشگاه راجامانگالا لغو شود.
هواداران یوونتوس با سر دادن شعارهایی تند مخالفت خود را با خرید روملو لوکاکو اعلام کردند.
برنامه‌های موسوم به «جشنواره اریتره» در شهر گیسن در ایالت هسن آلمان با بازداشت حدود ۱۰۰ نفر همراه بود.
عطاالله مهاجرانی در مورد اتفاقات پاریس نوشت: واقعا ماجرای آشوب در پاریس سینمایی شد!
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند در پی قتل یک نوجوان توسط پلیس این کشور، مردم معترض به خیابان‌های پاریس آمدند و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
در بحبوحه تشدید تظاهرات و اعتراض‌های سراسری در فرانسه، دفتر ریاست‌جمهوری این کشور اعلام کرد سفر پادشاه انگلیس به این کشور لغو شده است.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
این روزها سهم فرانسه از اغتشاش و آشوب در ایران آشکار است ولی از گذشته تا امروز، قضایای بسیاری وجود دارند که می‌توان رد پای پاریس را در آنها مشاهده کرد.
این حمله در حالی روی داد که خیابان‌های پاریس در آستانه سال جدید میلادی، پر ازدحام است. شهردار منطقه ۱۰ پاریس اعلام کرد که این حمله در یک رستوران، آرایشگاه و یک مرکز فرهنگی کرد رخ داده و هنوز انگیزه آن مشخص نشده است.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
باندهای سرقت‌های مسلحانه ناامنی در پایتخت انگلیس را تشدید کردند؛ در این فیلم دزدی سارقان از شهروندان انگلیسی را مشاهده می‌کنید.
همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی عده ای به منظور ایجاد اغتشاش و آشوب با هویت ناشناس و در حالی که دانشجو نبودند به این دانشگاه ورود پیدا کردند.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
در جریان آشوب در زندانی در اکوادور، دست کم ۱۵ زندانی کشته و شمار زیادی زخمی شدند.
تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: آشوب و هنجارشکنی آن هم وقتی توسط رسانه‌هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می‌شود، ثمره‌ای جز حاکمیت افراطی گری یا هرج و مرج ندارد.
بهانه‌های مختلفی در این سال‌ها به بیگانگان فرصت داده تا آشوب ایجاد کنند و فتنه‌ای بسازند، اما همواره حضور به موقع مردم انقلابی در صحنه، آب بر آتشی ریخته که دشمنان نظام بر آن هیزم افکنده‌اند.
منابع خبری از برخورد پلیس فرانسه با عناصری که قصد آشوب و اغتشاش مقابل سفارت ایران در پاریس را داشتند، خبر دادند.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ